Blog mamowiesz.pl - WYWIAD

13:36





   ADRES BLOGA

   IMIĘ I NAZWISKO

   Sabina Bochenek

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ
















BLOGA PROWADZĘ OD...
10.11.2014

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Mój blog powstał w oparciu o moje zainteresowania tematyką wychowywania dzieci, które natomiast wzięły się z posiadania dwójki wspaniałych synków, których wychowuje na co dzień J

NA CO DZIEŃ...
Pracuję jako fizjoterapeutka oraz zajmuję się dziećmi, mężem (uśmiech) i domem. 

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Są zapisane w komentarzach, które otrzymuję od innych blogerów. Jest to najmilsze uczucie jakie zapewnia mi mój blog.

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Jak dotąd nie byłam na żadnym spotkaniu z żadnym z blogerów/blogerek.

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Ciężko powiedzieć, ponieważ nie było nikogo konkretnego. Patrzyłam na różne blogi, ale o innej tematyce niż mój. Robiłam tak, aby podświadomie nie kopiować czyichś pomysłów. 

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Zdobyć 100 000 odwiedzin na blogu, rozwinąć bloga o nowe kategorie, zaangażować męża w blogowanie (uśmiech)

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Ostatnimi czasy dostaję propozycje współpracy od różnych osób. Niektóre propozycje przyjmuję (te bliskie moim założeniom), a niektóre odrzucam. 

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Myślę, że tak, ale nie jest to oczywiste. Wszystko zależy od wytrwałości, rzetelności i pomysłowości blogera.

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
„Pożegnanie z pieluszkami”, „Jestem ojcem – moja prawdziwa historia”.

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
- przemyślenie tego o czym będę pisała,
- zdobycie odpowiednich informacji,
- tytuł (nigdy nie mogę się zdecydować),

- poprawianie dopiero napisanego posta.

MOI CZYTELNICY SĄ…
Przede wszystkim rodzicami.

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Uchwycenie na zdjęciach lub filmach moich dzieci, które zawsze się tak kręciły, że nie mogłam ich odpowiednio uwiecznić, aby później wrzucić to na bloga.

MOJA OCENA BLOGA


Bloga mamowiesz.pl znalazłam wśród zBLOGowanych blogów. Wyróżnia się niewątpliwie poziomem prowadzenia i merytoryczną warstwą postów. Nie znajdziesz tam tylko zdjęć i bieżących opowieści z życia. Przeczytasz niewątpliwie wiele cennych wskazówek i mnóstwo wiedzy którą powinna mieć każda matka.
Malutki minus za brak możliwości znalezienia profili społecznościowych na Facebooku czy Twitterze. Tylko dzięki wywiadowi udało mi się je dodać, na blogu nie doszukałam się :)

Zerknij także na:

1 komentarze

  1. na takie blogi jeszcze rzadko zaglądam ale skoro jest tam tak dużo cennych informacji to polecę mojej siostrze - jako młodej mamie przyda się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń