Blog maniapieczenia.blogspot.com - WYWIAD

13:00





   ADRES BLOGA

   IMIĘ I NAZWISKO

   Ania Glinka

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ
















BLOGA PROWADZĘ OD...
16 października 2014

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Blog powstał z prawdziwej manii pieczenia. Piekę odkąd pamiętam, bo uwielbiam wyczarowywać w kuchni coraz to nowe słodkości.  

NA CO DZIEŃ...
Robię tysiąc rzeczy... Z tych głównych: tłumaczę, uczę tańca, śpiewam i piekę!

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
Przyznam, że nie mam jeszcze ulubionych blogów kulinarnych, częściej zaglądam na strony z urządzaniem wnętrz J bo to kolejna z moich pasji np. www.houzz.com 

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Nie zawarłam jeszcze żadnych, ale prowadzę bloga dość krótko.

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Nie uczestniczyłam jeszcze w takich spotkaniach, ale myślę że wszystko przede mną!

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Mam to szczęście, że pochodzę z rodziny w której wszystkie kobiety (mama, babcia, ciocie) doskonale piekły i pieką. 

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Więcej postów, mnóstwo pysznych słodkości. Z utęsknieniem czekam na lato.

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Nie podjęłam na razie takiej współpracy, nie wykluczam jej w przyszłości.

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Myślę, że jest to jak najbardziej możliwe, choć ja bardzo lubię swoje wyuczone profesje – one również zrodziły sie z pasji (manii..) J nic natomiast nie stoi na przeszkodzie by robić kilka rzeczy równolegle, kwestia dobrej organizacji czasu.

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Batonikach Daim! Zaskoczyła mnie ich ogromna wręcz popularność. Do dziś biją rekordy popularności. Chyba taki „all time favourite” powstał. I pomyśleć, że batoniki powstały ot tak w przypływie chęci na własne batoniki – bo te sklepowe się skończyły.

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
Bardzo precyzyjne ważenie składników. Zawsze irytowały mnie przepisy ze szklankami, kubkami.. Niestety dziś mamy taką mnogość szklanek i kubków, że nagle może się okazać, że ten kubek w przepisie to nie ten co mamy i cały trud włożony w pieczenie idzie na marne. Staram się zawsze podawać  dokładne proporcje w gramach bo chcę by każdy mógł wyczarować w kuchni takie same słodkości co ja. A poza tym zdjęcia! Muszą być bardzo smakowite i zachęcać do pieczenia.

MOI CZYTELNICY SĄ…
Fanami domowych słodkości.

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Kiedy na jednej z sesji zdjęciowych mój pies Toffik ciągle kładł nos przy foremce z ciastem, domagając  się choć małego kawałka tarty ze śliwką J jak na psa..hmm nietypowe..

MOJA OCENA BLOGA

Do bloga Ani przyciągają piękne zdjęcia słodkości. Ja nie mam wielkich talentów kulinarnych ale czytając przepisy mam wrażenie że wszystko jest proste do przygotowania, wystarczy odrobina czasu i chęci. Trzymam kciuki za Anię i rozwój jej bloga, osobiście też liczę że niedługo postawi na własne logo i bardziej spersonalizowany wygląd bloga. Na pewno wtedy utrzyma się w naszej pamięci na długo :)

Zerknij także na:

2 komentarze

  1. Koniecznie muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przejrzałam kilka przepisów na tym blogu i niesamowicie smakowite się wydają

    OdpowiedzUsuń