Blog piekniewokolmnie.blogspot.com - WYWIAD

11:16






   ADRES BLOGA

   IMIĘ I NAZWISKO

   Katarzyna Nowogrodzka

   BLOGA MOŻESZ OBSEROWAĆ










BLOGA PROWADZĘ OD...
Dopiero od lipca 2014. Moje pierwsze próby blogowe były jednak wcześniej jednak nie chcę się nimi chwalić bo nie ma czym ;)

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Urządzanie wnętrz to moja pasja od zawsze. Kocham piękne przedmioty i lubię się nimi otaczać. 

NA CO DZIEŃ...
Właściwie dopiero zaczynam swoją "karierę zawodową" ale niestety nie jest ona związana z urządzaniem wnętrz. Jednak w najbliższej przyszłości planuję edukację w tym kierunku i kto wie jak to się dalej potoczy.

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
Pasjami czytam blogi z mojej kategorii tematycznej. Podziwiam i widzę ile mi jeszcze do najlepszych blogerek brakuje. Mam dzięki nim motywację do nauki i samodoskonalenia. 

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
To jeszcze przede mną. Dopiero myślę o uczestnictwie w spotkaniach blogerek, a z tego pewnie będą i przyjaźnie :)

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
To przede mną...

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Podczas zakładania bloga spędziłam trochę czasu na forach i podpytywaniu o różne kwestie techniczne. Dzięki kilku bardziej doświadczonym blogerom udało mi się przygotować samej całkiem ładny wygląd bloga (przynajmniej mi się podoba)

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Chciałabym zlikwidować przerwy w blogowaniu i zmotywować się do wcześniejszego przygotowania postów. Chcę także urozmaicić treści o DIY

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
To jeszcze prze de mną. Mam póki co tylko banerek który czasem wyświetla się moim czytelnikom. Zawsze jakiś grosik wpadnie.

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Jeśli w przyszłości blog się rozwinie to kto wie :)

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Najbardziej myślę o tych których jeszcze nie napisałam :)

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
Znalezienie nowych ciekawych wnętrz aby je przedstawić moim czytelnikom

MOI CZYTELNICY SĄ…
Jest ich coraz więcej co mnie ogromnie cieszy

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Reakcje moich znajomych na to że zaczęłam blogową przygodę.

MOJA OCENA BLOGA
Nie ukrywam że znam Kasie osobiście i dlatego od niej zaczęłam blogerskie wywiady. U Kasi widać pasję nie tylko na blogu ale i w codziennym życiu. Zawsze wie co nowego pojawiło się w sklepach, jak ładnie dobrać kolory i co jest obecnie na czasie. Pomogła mi wybrać wręcz genialne zasłony do salonu. Życzę jej powodzenia w rozwoju bloga.

Zerknij także na:

9 komentarze

  1. Fajny pomysł na bloga, myślę, że jak dodasz go na flapi to będzie cieszył się dużym zainteresowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Nie znałam tej strony flapi - polecasz?

      Usuń
  2. Powodzenia w życiu blogowym :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w swoim i w Kasi (bohaterki wpisu) imieniu :)

      Usuń
  3. Również uważam, że rewelacyjny pomysł na bloga :) Z pewnością będziesz miała masę czytelników :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z przyjemnością będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam! - www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki. Pomysł powstał już jakiś czas temu i teraz żałuję że nie zrealizowałam go wcześniej. A tyle fajnych blogów do pokazania.

      Usuń
  4. Ojtam każdy keidyśzaczyna :d. JA wolę na mojego pierwszego posta nie patrzec ^^
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janusz twojego bloga bardzo lubię czytać już od jakiegoś czasu i uśmiechnę się z pewnością o wywiad :)

      Usuń