Blog www.soinspiring.pl - WYWIAD

12:00






   ADRES BLOGA

   IMIĘ I NAZWISKO

   Michalina Mielnicka

   BLOGA MOŻESZ OBSEROWAĆ













BLOGA PROWADZĘ OD...
Bloguję od czasów, gdy blogi znajdowały się jeszcze na Tenbicie. Bloga So Inspiring prowadzę od 2010 roku

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Wszystkie swoje pasje - modę, urodę oraz gotowanie prezentuję swoim czytelniczkom, starając się nimi dzielić

NA CO DZIEŃ...
Na co dzień zajmuję się kosmetyką, która jest moim życiowym spełnieniem. Cały czas staram się rozwijać swoje umiejętności oraz dążyć do pełni profesjonalizmu w tej dziedzinie

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
Nie mam swoich ulubionych blogów, choć śledzę ich wiele. Doceniam wszystkie, które prowadzone są z pasją oraz zaangażowaniem

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Lubię wymieniać komentarze z osobami, z którymi wzajemnie się obserwujemy. To miłe uczucie - poznawać punkt widzenia z różnych stron

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Najważniejszym przedsięwzięciem, w którym uczestniczyłam był Hoop Likes Festival, gdzie poznałam min. Jemerced oraz Maffashion. Na moment obecny dopinam wszystkie szczegóły, by zorganizować spotkanie trójmiejskich blogerek.

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Trudno tu mówić o nauce - w momencie gdy zaczynałam, pojęcie bloga było mało znane. Do dzielenia się swoimi pasjami ze światem zmotywował mnie blog Honoraty Skarbek

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Dopiąć swojego celu - produkcji linii u ubrań, rozwijać swojego bloga pod kątem portalu dla kobiet oraz rozpocząć profesjonalny kanał na YouTube

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Jest ważna, ale nie najważniejsza, o czym często zapominają blogerki - szczególnie początkujące. Niczym fajnym jest blog, który staje się istną platformą reklamową

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Jeżeli miałoby to dać satysfakcję ze swoich działań oraz zyski materialne - czemu nie?

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Wiele postów zapada mi w pamięci. Czasem mam wręcz wrażenie, iż mogłabym je recytować z pamięci :-)

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
Dopracowanie językowe tekstu, zrobienie satysfakcjonujących zdjęć oraz ich obróbkę

MOI CZYTELNICY SĄ…
Wspaniałymi osobistościami, którym zawdzięczam swoją motywację do dalszego prowadzenia bloga

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Przez długi czas kryłam go przed światem, choć sama nie wiem dlaczego ;-)

MOJA OCENA BLOGA
Na bloga Michaliny trafiłam przypadkowo ok sześciu miesięcy temu. Niezwykle podoba mi się jej zaangażowanie oraz łączenie tematów. Widać dużo inspiracji urodowych, już teraz wiem skąd pochodzą. Wielokrotnie pod wpływem najnowszych wpisów zastanawiałam się nad zakupem produktów, co ostatecznie się stało przy ostatnio opisywanym komplecie pędzli do makijażu.

Zerknij także na:

0 komentarze