Blog karmelowy.pl - WYWIAD

10:25





   ADRES BLOGA
   IMIĘ I NAZWISKO
   Małgorzata Wolanin

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ

















BLOGA PROWADZĘ OD...
Grudnia 2012, czyli już ponad 2 lata

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Blog jest właśnie efektem moich zainteresowań, ale nie zawsze tak było. Jeszcze na studiach żywiłam się (wstyd się teraz przyznać) zupkami chińskimi :P Dopiero ten jedyny sprawił, że chcę dla niego gotować J

NA CO DZIEŃ...
Pracuję w banku i zajmuję się szeroko pojętymi funduszami unijnymi.

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Myślę, że to dopiero przede mną.

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Byłam na kilku, ale szczególnie ciepło wspominam Weekend ze smakiem zorganizowany przez Cooklet teamJ

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Na błędach niestety. Moja pasja niestety nie objawiła się w domu rodzinnym a już po wyjeździe, więc moim książkowym nauczycielem był i jest Gordon Ramsay i Bill Granger.

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Zmiana wyglądu bloga i zwiększenie ilości wpisów nie tylko z przepisami. Będzie więcej recenzji i testów – obiecuję J

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Są u mnie klasyczne reklamy i chętnie też podejmę się współpracy w każdym innym zakresie zgodnym z tematyką bloga no i oczywiście – moim sumieniem. 

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Marzenia…

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Popękanych ciasteczkach czekoladowych, gdyż był moim pierwszym.

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
Dopieszczaniu zdjęć i tłumaczenie przepisów na język angielski bądź odwrotnie.

MOI CZYTELNICY SĄ…
W zdecydowanej większości kochani i wspierającyJ

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Zabawne i frustrujące zarazem jest zniecierpliwienie mojego ukochanego, który głodny czeka aż ja łaskawie zrobię zdjęcia dania. Za każdym razem!

MOJA OCENA BLOGA

Na bloga Małgosi trafiłam dzięki pięknym zdjęciom zachęcającym do przygotowania potrawy. Dlatego odpowiedź dotycząca zniecierpliwienia ukochanego tak mnie rozbawiła. Ale cóż - chce jeść takie smakowitości musi się dla bloga poświęcić.
Ciekawe jest to że znajdziecie o Małgosi przepisy w dwóch językach - z pewnością kosztuje to sporo dodatkowej pracy. Już znalazłam też przepis do wypróbowania na najbliższy weekend - będą to Pieczone kacze udka w sosie piwno-miodowym z wiśniami - zobaczcie jakie smakowite :)

Zerknij także na:

2 komentarze