Blog olesia-nagazie.blogspot.com - WYWIAD

09:47





   ADRES BLOGA
   IMIĘ I NAZWISKO
   Olesia

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ















BLOGA PROWADZĘ OD...
blog prowadzę od trzech lat :) z małymi przerwami na macierzyństwo :)

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
moja zainteresowania kręcą się wokół jedzenia , gotowania i zwiedzania - kocham poznawać nowe miejsca im bardziej tajemnicze i im dalej tym lepiej :)

NA CO DZIEŃ...
Na co dzień jestem mamą dwóch córek ....

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
moja ulubione blogi hmmm ... Paulina Wnuk zdecydowanie od samego początku oraz Skoraq cooks 

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
przyjaźni raczej nie nawiązałam ale pisanie bloga powiększyło mi grono dobrych znajomych :)


SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
.................

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
moja mama była prekursorką mojej wiedzy  kulinarnej odkąd skończyłam 12 lat 

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
nie planuje aż tak dalekiej przyszłości .. żyje z dnia na dzień bo życie potrafi nas nieźle zaskoczyć ;)

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
......................................

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
.....................................

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
.....................................

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
najwięcej przyjemnego czasu zabiera oczywiście pisanie postu ... bo przy gotowaniu nie zauważam kiedy on ucieka :)

MOI CZYTELNICY SĄ…
moi czytelnicy to wspaniali ludzie którzy obsypują mnie fantastycznymi komentarzami po przeczytaniu których zaczynam unosić się nad ziemia jakieś 15 cm :)

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
..................................

MOJA OCENA BLOGA
Przeglądając blogi kulinarne natrafiłam na bloga Aleksandry. Moją uwagę przyciągnęły zdjęcia, a w nich nie tyle kompozycja ujęcia co kompozycja samego talerza. Zapewne niezwykle pracochłonne dekoracje robią niesamowite wrażenie, a dzięki nim potrawa wygląda jeszcze bardziej apetycznie. Zdecydowanie zachęcam do odwiedzin nie tylko jednorazowych. Znajdziecie wiele ciekawych przepisów i inspiracji jak ozdabiać Wasze domowe talerze.

Zerknij także na:

3 komentarze

  1. Świetne wywiady, dzięki temu - dużo więcej można dowiedzieć się o blogerach :) świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można także znaleźć bloga którego się nie znało dotychczas. Ja się tak niesamowicie cieszę że Wam się pomysł podoba :)

      Usuń
  2. "Na gazie" poznałam jakiś czas temu... Zachwyciły mnie zdjęcia i pomysły właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń