Blog zksiazkawdloni.pl - WYWIAD

15:50





   ADRES BLOGA

   IMIĘ I NAZWISKO

   Kasia Roszczenko

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ
















BLOGA PROWADZĘ OD...
Pierwszy blog dotyczący rękodzieła założyłam jeszcze na blox.pl, później przeniosłam się z nim na blogger i systematycznie prowadzę od 2009 roku. Blog recenzencki istnieje od 2011 roku.

ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Na blogu rękodzielniczym dzielę się swoimi postępami nad pracami, po jakimś czasie coraz częściej zaczęłam zaglądać na blogi dotyczące książek w celu odnalezienia ciekawych tytułów. Jako że czytam od 5 roku życia, moje wykształcenie i zainteresowanie jest adekwatne do tematyki książkowej postanowiłam spróbować swoich sił w recenzowaniu. Pierwsze moje opinie były dość lakoniczne, teraz wyrobiłam już swój „model” pisania (jednak jeszcze dużo mu brakuje), ale jest coraz lepiej.

NA CO DZIEŃ...
Mam ręce pełne roboty. Nie potrafię siedzieć i nic nie robić. Od jakiegoś czasu jestem uzależniona od sportu, oczywiście dużo czytam, uwielbiam gotować pod warunkiem, że wiem co mam zrobić i przede wszystkim wyszywam, wyszywam, wyszywam.

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Zaglądam na wszystkie swoje blogi zapisane na feedly, inspiruję się nimi, odnajduję nowe ciekawe lektury warte uwagi.

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Są wyjątkowo długie, choć ja bym je nazwała raczej dobrymi, długotrwałymi znajomościami.

SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Niestety mieszkam w takim rejonie, że tych spotkań jest niewiele L Ale bardzo chętnie wybrałabym się na takie.

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Od samej siebie J Wychodzę z założenia, że nikt za mnie życia nie przeżyje, bo nikt za mnie nie umrze. Wyciągam wnioski z porażek i dążę do celu małymi krokami.

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Zakupić wszystkie tytuły, które mam w schowku jednej z księgarni internetowych ;) Przy okazji w końcu zakupić ze dwa regały, bo gdzieś tę dobroć trzeba trzymać. Mam kilka planów robótkowych, które chciałabym zrealizować i mam nadzieję, że mi się uda.  

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Jestem otwarta na propozycje J

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Z obserwacji widzę, że jest możliwe. Jednak ja nigdy blogowania nie rozpatrywałam w tej kwestii i chyba w tym wypadku bym się nie odnalazła.

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Chyba ten z konkursem,  gdzie chętni zadawali mi po trzy pytania, i było ich tak wiele, że post podzieliłam na trzy części, a na pytania odpowiadałam kilka dni. To było bardzo fajne doświadczenie i właśnie zaświtał mi kolejny pomysł na cykl na bloga J

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
… napisanie recenzji, którą mogłabym zainteresować czytelnika.

MOI CZYTELNICY SĄ…
… inspiracją dla mnie. Dzięki temu, że do mnie zaglądają, wiem, że moje „bazgrolenie” ma sens.

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
… niestety nic mi nie przychodzi teraz do głowy :/

MOJA OCENA BLOGA

Jak poprosiłam Kasię o wywiad znałam tylko bloga recenzenckiego/książkowego. Trafiłam na niego kiedyś przypadkiem i zostałam. Bardzo pomocny okazał się sposób wyszukiwania - Kasia na dole ma tagi z wydawnictwami, autorami, seriami - bardzo mi to ułatwiło poszukiwania na blogu. Tym którzy lubią rękodzieło polecam bardzo drugiego bloga Kasi. Z pewnością znajdziecie tam mnóstwo inspiracji dla siebie.

Zerknij także na:

2 komentarze

  1. zaraz odwiedzę jej bloga :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero ostatnio odkryłam że istnieje coś takiego jak blogi książkowe i się zakochałam. teraz już nie chodzę do księgarni w poszukiwaniu ciekawostek, które czasem okazują się nieciekawe. teraz mam ze sobą listę w dłoni dzięki takim blogom

    OdpowiedzUsuń