Blog dbamourode.pl - WYWIAD

16:15





   ADRES BLOGA
   IMIĘ I NAZWISKO
   Emilia Czaczkowska-Bołtromiuk

   BLOGA MOŻESZ OBSERWOWAĆ














BLOGA PROWADZĘ OD...
Grudnia 2010 roku, czyli już ponad 4 lata :)


ZAINTERESOWANIA A BLOG…
Wizaż, pielęgnacja urody oraz sztuka makijażu od zawsze były moją pasją. Stąd zrodził się pomysł stworzenia miejsca w Sieci, gdzie będą się znajdować porady z zakresu makijażu, pielęgnacji twarzy oraz ciała, dbania o włosy oraz newsy o nowościach zapachowych.

NA CO DZIEŃ...
Pracuję jako Account Manager w jednej z warszawskich agencji interaktywnych Social Media.

MOJE ULUBIONE BLOGI TO…
Wszystkie, które są tworzone z pasją.

BLOGOWE PRZYJAŹNIE...
Jest ich już kilka. Cieszę się, że dzięki prowadzeniu bloga spotykam osoby o podobnych zainteresowaniach.


SPOTKANIA Z BLOGERAMI…
Miałam okazję uczestniczyć w wielu, ostatnio pojawiła się na re-otwarciu Perfumerii Douglas w Wola Park w Warszawie – atmosfera była rewelacyjna.

OD KOGO SIĘ UCZYŁAM/EM...
Od najlepszych ;) 

CELE NA NAJBLIŻSZY ROK...
Jeszcze więcej recenzji nowości kosmetycznych, newsów o tematyce beauty, makijaży krok po kroku oraz konkursów z atrakcyjnymi nagrodami :)

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA...
Tak, ale selektywna. Cenię sobie profesjonalizm i poważne oferty. Do każdej współpracy podchodzę odpowiedzialnie i z szacunkiem do drugiej osoby. Mam doświadczenie w działaniach PR oraz jako Community Manager.

BLOGOWANIE ZAMIAST PRACY, CZY TO MOŻLIWE?
Tak, jak najbardziej, ale trzeba mocno wierzyć w powodzenie projektu i ciężko pracować na jego sukces.

NAJBARDZIEJ PAMIĘTAM MÓJ POST O...
Każdy swój post pamiętam, ponieważ włożyłam w niego 200% serca i zaangażowania :)

PODCZAS PRZYGOTOWANIA NOWYCH TREŚCI NAJWIĘCEJ CZASU POŚWIĘCAM NA...
Rzetelne przetestowanie kosmetyków oraz atrakcyjne zdjęcia.

MOI CZYTELNICY SĄ…
Szczęśliwymi i zadbanymi kobietami, świadomymi swojej wartości i piękna, również tego wewnętrznego :)

NAJBARDZIEJ ZABAWNE PODCZAS PROWADZENIA BLOGA BYŁO...
Kiedy ludzie spotykają mnie w realu i pytają, czy to ja jestem autorką bloga, który na co dzień czytają :)

MOJA OCENA BLOGA
Fantastyczny blog z kategorii uroda. To pierwszy wywiad z blogerką urodową na moim blogu, a zaczynamy od fantastycznego bloga.
U Emilii znajdziecie wiele kosmetycznych inspiracji okraszonych przepięknymi zdjęciami. Bardzo doceniam przejrzystość i prostotę bloga, duże pastelowe zdjęcia dodają mu niesamowitego uroku. Aż chce się tam wracać.
Osobiście bardzo cieszy mnie fakt że na blogu znajdę opinie o kosmetykach z nieco "wyższej półki".

Zerknij także na:

4 komentarze

  1. Faktycznie fantastyczny blog. Nie znałam dotychczas. Dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wywiad

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, też często na niego zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń